اطلاعات مهم برای اجاره کنندگان ماشین سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هنگامی که اجاره دهندگان گوشی های هوشمند خود رنت ماشین  را از طریق بلوتوث وصل یا “جفت” می کنند، اطلاعات مربوط به خودرو، شماره تلفن های آنها را ذخیره و سیاهههای تماس می دهد. پس از وصل شدن، اجاره دهندگان می توانند از طریق سیستم صوتی خودرو تماس بگیرند، از کنسول مرکز شماره گیری کنند، مسیرها یا جریان موسیقی را دریافت کنند.

اما هنگامی که گوشی خود را به ماشین اجاره وصل می کنید، کرایه ماشین  اطلاعات شخصی شما در داخل سیستم اتومبیل ذخیره می شود. به این معناست که اطلاعات شخصی گوشی شما توسط ویزای بعدی پیدا می شود، طبق یک مقاله ای که امروز ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

نویسنده کیم اجاره خودرو توصیه می کند وقت خود را برای حذف اطلاعات شخصی از مرکز سرگرمی قبل از بازگشت به وسیله نقلیه.

به تنظیمات خودرو بروید و گوشی هوشمند اجاره ماشین  خود را از لیست ابزارهای قبلی بلوتوث خود بسازید. باید یک گزینه برای حذف گوشی خود داشته باشید، که باید با توجه به مقاله، کوکی ها و مخاطبین ذخیره شده را پاک کنید. اگر شما نمیتوانید این گزینه را پیدا کنید، از شخصی که در دفتر اجاره اتومبیل است، به شما کمک کند.

علاوه بر این، اگر از سیستم ناوبری اتومبیل اجاره استفاده کردید، سابقه موقعیت مکانی خود را پاک کنید. این مقاله را می گوید، شما نمی خواهید که اجاره کننده بعدی می داند که از کجا رفتید یا جایی که زندگی می کنید.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: